Werken bij Ecmanage

Supportmedewerker Ecmanage

Krijg jij energie van klantcontact, ben je assertief en analytisch? Lees snel verder.

Als supportmedewerker ben jij onmisbaar voor onze klanten en collega’s. Je beantwoord binnenkomende vragen over ons software product per mail en telefoon. Hierbij onderhoud je niet alleen prettig contact met de klanten, maar speel je ook in op commerciële kansen. Jij weet exact hoe je de vragen van klanten kunt analyseren en oplossen. Het is belangrijk dat je snel kunt schakelen; sommige vraagstukken zijn complex en vragen om jouw assertiviteit in het stellen van prioriteiten en aansturen van collega’s. Om veel voorkomende vragen voor te zijn, geef je als supportmedewerker ook gebruikerstrainingen aan onze klanten. Kortom, een brede uitdaging voor de klantvriendelijke en ondernemende supportmedewerker.

Ons aanbod voor jou!

  • Salaris tussen de €2.200 – €3.200 bruto per maand;
  • Flexibele werkweek tussen 32 - 40 uur;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 24 vakantiedagen per jaar (o.b.v. 40-urige werkweek);
  • Pensioenregeling;
  • Flexibele opleidingsmogelijkheden;
  • Dagelijks samen lunchen met collega's;
  • Gebruik van bedrijfsabonnement bij lokaal sportcentrum.

Hebben we een match?

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring binnen IT support, customer support of functioneel beheer;
  • Ervaring met Excel op gevorderd niveau;
  • Kennis en ervaring met html is een pré;
  • Kennis en ervaring met webapplicaties en SaaS-oplossingen is een pré;
  • Beheersing van de Duitse en/of Engelse taal in woord en geschrift is een pré;
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.

Ben je benieuwd naar je nieuwe baan? Bel direct voor een kennismakingsgesprek naar onze recruiter Gaby op 06 51 87 59 58. Of mail naar hr@ecmanage.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs

Wil je meer informatie of wil je solliciteren?

Vul hieronder je gegevens in en
Gaby van Hasselt neemt binnen 3 werkdagen contact met je op.